Close

סל קניות

20 פריטים
58.00 ₪
להזמנה
פריט   כמות עלות  
תמונה של בועות סבון מיקי מאוס
בועות סבון מיקי מאוס
חבילת 1 יח'
+ - 58.00 ₪  
  • סה"כ
  • 20 פריטים
  • 58.00 ₪
חוגגים יום הולדת עם HIPHIP יום הולדת מושלם מתחיל איתנו

שאלות נפוצות

פתח הכל
  • אפשרויות רכישה
     

    היפ היפ חנות אינטרנטית ולכן צורת הרכישה הינה דרך האתר וניתן להעזר במחלקת שירות לקוחות

     
     
     
  • האם אוכל להחליף כתובת למשלוח?
     

    כן אנו יכולים לשלוח את החבילה שלכם לכל מקום בארץ

    אלו ההנחיות לשינוי הכתובת: יש לשנות בשדה הערות את כתובת המשלוח בארץ.

     
     
     
  • היכן בוחרים את אופן השילוח?
     

    בשלב מילוי פרטים אישיים באתר, ניתן לבחור את אופן השילוח המבוקש.

     
     
     
  • האם האתר מאובטח?
     

    הרכישה באתר מאובטחת, פרטי כרטיס האשראי מועברים בצורה מוצפנת ולכן אין כל סיבה לדאגה.

    בשורת הכתובת ניתן לראות שהקדומת הינה https  כמו כן ניתן להבחין בסימן המנעות המופיע ליד.

     
     
     
  • הרגע סיימתי לבצע הזמנה. כמה זמן ייקח עד שאקבל אותה?
     

    אנחנו מציעים מגוון אפשרויות משלוח המספקות מענה למידת הדחיפות האישית שלך, כולל האפשרות למשלוח מהיום למחר. כדי לצפות באפשרויות השונות ולברר מתי צפוי להגיע המשלוח שלך, לחץ כאן. 

     
     
     
  • האם בלוני ההליום מגיעים מנופחים?
     

    בלוני ההליום שלנו אינם מסופקים כשהם מלאים בהליום, אבל אנחנו כן מציעים למכירה מכלי הליום. לחץ כאן למידע נוסף על מיכלי ההליום שלנו. 

     
     
     
  • האם ניתן להוסיף פריטים להזמנה לאחר שבוצעה?
     

    כל עוד ההזמנה נמצאת במחסני החברה ניתן להוסיף פריטים נוספים להזמנה הראשונית.

    אלו ההנחיות לביצוע הוספת פריטים להזמנה ראשונית:

    1. ממולץ לחצור קשר עם מחלקת התמיכה ולוודא האם ההזמנה הראשונית עדיין נמצאת במחסני החברה.
    2. ליצור הזמנה חדשה באתר ולציין בשדה הערות שיש לצרף את ההזמנה החדשה להזמנה הראשונית.
     
     
     
  • האם אתם מספקים משלוחים גם בשבת?
     

    לצערנו שירות זה אינו זמין. 

     
     
     
  • מה היא תוחלת חייו של בלון הליום?
     

    על פי המלצות היצרן, בלוני לטקס מלאים בהליום יישארו מנופחים כ-7 שעות. בלוני הליום (אלומיניום) ישרדו זמן רב יותר ועשויים להישאר מנופחים גם למשך מספר ימים. 

     
     
     
  • האם הממתקים שלכם מתאימים גם לילדים מתחת לגיל 3?
     

    כל הממתקים הנמכרים בקטלוג האון ליין של "היפ היפ" אינם מומלצים לילדים מתחת לגיל 3, אלא אם כן צוין אחרת. מומלצת השגחת מבוגר. 

     
     
     
  • התשלום שלי נדחה, מה עליי לעשות?
     
    • בדוק את פרטי החשבון שלך ב"היפ היפ". יש לוודא כי המידע שהזנת – למשל, תאריך התוקף של אמצעי התשלום או הכתובת למשלוח חשבונית - הוא מדויק ונכון.
    • ודא כי הזנת במדויק את קוד האבטחה (שלוש הספרות בגב כרטיס האשראי).
    • ייתכן כי חברת האשראי שלך סירבה לעסקה, מבלי לספק סיבה לכך. רצוי לברר את הנושא ישירות מולם.
    • אם בדקת את כל הנ"ל והתשלום עדיין נדחה, נסה לשלם באמצעות כרטיס אשראי אחר.

    בכל בעיית תשלום נוספת, ניתן ליצור קשר עם מחלקת התמיכה הטכנית שלנו. ספק לנו את כל הפרטים שברשותך, כולל הודעות השגיאה שקיבלת, ואנו ננסה לסייע בפתרון הבעיה בהקדם האפשרי. 

     
     
     
  • האם ההזמנה בדרכה אליי?
     

    לאחר ביצוע ההזמנה, יגיע אל תיבת הדוא"ל שלך אישור הזמנה שיישלח ישירות מהמחסנים שלנו, כדי שתוכל לדעת כי ההזמנה עושה את דרכה אליך ובאיזה תאריך היא צפויה להגיע.

    במידה וניתן להזמנה מספר מעקב, נצרף קישור למעקב אחריה במייל האישור, עליו תוכל ללחוץ כדי לראות את סטטוס ההזמנה שלך.

    ודא כי בדקת מה הוא תאריך ההגעה המשוער, בטרם תיצור עמנו קשר בנושא. 

     
     
     
  • קיבלתי פריט פגום. מה עלי לעשות?
     

    אנו מבטיחים לטפל בכל מקרה של פריט פגום בזריזות וביעילות. אם קיבלת פריט פגום, אנא צור קשר עם מחלקת התמיכה שלנו וספק לנו את שם ומספר הפריט ותיאור של הפגם שמצאת. אנו נחזור אליך עד כשש שעות מרגע הפנייה ונחליף את הפריט הפגום במהירות האפשרית. 

     
     
     
  • האם אוכל להחזיר את ההזמנה שלי?
     

    כן. חשוב לנו מאוד שתהיה מרוצה מכל מוצר שתרכוש אצלנו, ואם אינך מרוצה מרכישה כלשהי* שביצעת באתר, תוכל להחזירה אלינו בתוך 28 ימים (בתנאי שלא נעשה במוצר שימוש והוא נמצא עדיין באריזתו המקורית) ולקבל החזר כספי מלא. לכל החזרה של מוצר יש לצרף הסבר לסיבת ההחזרה ולציין את שמכם, כתובתכם, מספר טלפון ליצירת קשר ומספר הזמנה. 

    * מוצרי מזון אינם ניתנים להחזרה 

    * עלות המשלוח תהיה על הלקוח

     
     
     
  • חסר פריט בהזמנה שלי. מה עלי לעשות?
     

    אם חסר פריט מההזמנה שביצעת, אנא צור קשר עם מחלקת התמיכה שלנו עם מספר ההזמנה ומספר הפריט החסר. אנחנו ניצור קשר עד כשש שעות מרגע הפנייה ונשלח לך את הפריט החסר במהירות האפשרית. 

     
     
     
  • האם קיבלתם את הפריטים שהחזרתי?
     
    • אל דאגה, ברגע שהפריטים המוחזרים שלך יתקבלו ויבדקו במחסנים שלנו, נשלח לך אימייל עם אישור על קבלתם.
    • אם מסיבה כלשהי לא קיבלת הודעה על אישור קבלת הפריטים המוחזרים בתוך עשרה ימים מרגע שליחתם, אנא צור קשר עם מחלקת התמיכה שלנו ואנו ניצור עמך קשר עד כשש שעות.
    • אל תשכח לצרף לכל החזרה או פנייה אלינו את מספר ההזמנה שלך, שם הפריט שהחזרת וכל פרט נוסף שברשותך (מספר משלוח, מספר מעקב וכיו"ב). 
     
     
     
  • האם אפשר לשלם במספר תשלומים?
     

    כן, ברכישות מעל 500 ש"ח ניתן לשלם בעד 3 תשלומים

     
     
     

הרשמה לחדשות ועידכונים

הרשמה לחדשות ועידכונים

שלח/י