לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

כלים וזמנים לששון

כלים וזמנים לששון

חג הסוכות מביא עימו ניחוחות ומראות מיוחדים. ריח הסכך הטרי לצד קישוטי הסוכה, מאפשרים לנו לחוש את האווירה החגיגית וליהנות מחג משפחתי בצל סוכתנו המרהיבה. ואין כמו שולחן חג מעוצב בחן, בשביל להשלים את התמונה!

היפ היפ, החנות לכלי חד פעמי ומסיבה מאפשרת לכולנו לחגוג בשמחה את החג המקסים ולחוש ביתר שאת את היופי של הימים הללו. בחנות ובאתר תוכלו למצוא מבחר אדיר של מוצרים מרהיבים שיהפכו את השולחן למכלול של יופי והדר.

בחנות ממתינים לכם עשרות סטים של צלחות בדגמים בלעדיים, בשלל צבעים ובמבחר סגנונות- וינטאג’, קלאסי, סוהו ועוד. לצד אלו תוכלו למצוא  כלי חד פעמי מתכלה ובמראה מרשים שהופך כל סעודה לחגיגה מהטבע: מגשים בכל הגדלים, סכו”ם מעץ, צלחות, קעריות סירה, מגשי קוקוס, כוסות קרטון ועוד.

בנוסף לכל אלו ניתן למצוא בחנות קישוטי סוכה יפהפיים, שיוסיפו לסוכתם אור והדר. אין ספק שכל ביקור בהיפ היפ הוא חוויה של צבעים, מראות וחדשנות אינסופית.

גם אתם מוזמנים להיכנס לחנות היפ היפ בבני ברק או לאתר, ולהצטייד במבחר עשיר של כלים לחג, למסיבה ולכל מטרה, וליהנות מחוויית אירוח שלא נגמרת. מה שישדרג עוד יותר את החוויה הוא מיכל ההליום החד פעמי שיאפשר לכם ניפוח מהיר של עד כ-50 בלונים ללא יציאה מהבית. המיכל מגיע עם שליח עד הבית שלכם ואתם רק צריכים לפנות כמה דקות לפני האירוע כדי למלא את החלל במגוון הבלונים שמתאימים למגוון הצבעים של החגיגה.
בנוסף, ניתן לבצע משלוחים עד הבית עד 5 ימי עסקים.

היפ היפ מאחלים לכל ולקהל הלקוחות חג סוכות שמח ומלא באור ביופי ושמחה!