לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

מסיבה בקונספט חלומי

מסיבה בקונספט חלומי

לכל ילד יש חלום קטן גדול על מסיבת יום הולדת מיוחדת, בו הוא יהיה הכוכב. בו הוא יחוש במרכז, וירגיש שעשיתם משהו מיוחד עבורו.

הדרך שלכם להשקיע בהגשמת החלום שלו עוברת בהיפ היפ!

היפ היפ, החנות לחד פעמי ואביזרי מסיבה, מציעה לכם מבחר אדיר של אביזרים שיהפכו את המסיבה ל’וואו’ ואת חתן יום ההולדת למלך ליום אחד. אחד הטרנדים החמים לאחרונה בישראל ובעולם, הוא שולחנות קונספט. מה שאומר שהסגנון של האירוע נקבע בעזרת העיצוב של השולחן. בשולחנות הקונספט תוכלו לשלב כיבוד יחד עם רעיון מיוחד, שיקבע את הטון והסגנון.אז איך תוכלו להגשים את החלום ולערוך מסיבת קונספט שלא תישכח.

בהיפ היפ, בחנות או באתר, תוכלו להתרשם מעשרות ערכות לפי קונספט: החל ממותגי על, דמויות מעולם הילדים, וכלה באלמנטים מופלאים. חד קרן, מיקי מאוס, הלו קיטי, מכוניות ועוד. אם לדוגמא, הילד היקר שלכם אוהב מכוניות, כמו מיליוני ילדים בעולם, תוכלו לעצב את השולחן בקונספט של מסלול מרוצים, ולרכוש מפה עם ציור של כביש. תוכלו להזמין גם דף אכיל על עוגה מאויר במכונית מרוץ, לעצב מתוקים ממרציפן בסגנון מכוניות ועוד.

לרעיונות נוספים לילדים שחובבים מכוניות ניתן לעבור לקטגוריית יום הולדת מכוניות באתר היפהיפ

ואם הילדה מתחברת לדמות של ה’הלו קיטי’ חביבת הבנות, תוכלו לארגן לה יום הולדת הלו קיטי. לרכוש צלחות עם הדמות ואפילו סוכריות גומי בצורת הלו קיטי. יותר מזה, תוכלו להזמין מראש עוגה עם ציור של הלו קיטי ולתכנן את שולחנות הכיבוד כך שיראו כאילו הם חלק ממשפחת הלו קיטי מתוקה…

מוזמנים לערוך היכרות עם המבחר הבלעדי שבחנות, לשלב יצירתיות, ולערוך שולחן קונספט מפתיע ומרגש שייחרט בלב האורחים וימלא את הילד שלכם ברגשות מתוקים.