לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

פותחים שנה מפוארת

פותחים שנה מפוארת

החגים  שבפתח מציבים בפנינו אתגרים של ממש: להתכונן, לבשל ולארח מכל הלב. בהיפ היפ, החנות המובילה לחד פעמי ואביזרי מסיבה, חושבים עליכם תמיד ובמיוחד כעת, ומאפשרים לכם להכין את שולחן החג בפאר והדר, לארח בקלות וליהנות מכל רגע.

בחנות תוכלו למצוא מלאי אדיר של כלים חד פעמיים ייעודיים לראש השנה ולסוכות,כמו מפיות שנה טובה בצורת רימון שיהפכו את השולחן לקסום ומעורר השראה. בין המוצרים: מפיות מפוארות עם כיתוב ‘שנה טובה’, דבשיות אישיות, גביעי קאפקייקס ייחודיים, אקססוריז לקישוט השולחן, רימונים ודבורים מרויאל אייסינג, מרכזי שולחן וקערות ראש השנה, קונפטי שנה טובה,  תפוחים נוצצים לקישוט, חבקים מיוחדים, ראנרים, נרות תפוחים או חלות דבש, קעריות אישיות, זרים לקישוט ועוד עשרות פריטים מרהיבים שמוסיפים לאווירת החג ומשלימים את השולחן.

וכמו תמיד, תוכלו למצוא בהיפ היפ את כל הכלים והאביזרים המובילים, שהופכים כל שולחן לאמירה. במחלקת מסיבות יום ההולדת, תוכלו לבחור את שולחן הקונספט שלכם, ולקבוע את סגנון האירוע
בהיפ היפ, בחנות או באתר, אתם מוזמנים להתרשם מעשרות ערכות לפי קונספט: החל ממותגי על, דמויות מעולם הילדים, וכלה באלמנטים מופלאים. חד קרן, מיקי מאוס, הלו קיטי, מכוניות ועוד.

זה הזמן להיכנס לחנות היפ היפ בבני ברק או לאתר, ולהצטייד במבחר עשיר של כלים לראש השנה וסוכות, למסיבה ולכל מטרה, וליהנות מחוויית אירוח שלא נגמרת. בואו לבקר אותנו בחנות: הקישון 17 בני ברק