לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

רעיונות למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

רעיונות למסיבת יום הולדת בלתי נשכחת

יום הולדת יש רק פעם בשנה ולכן יש לחגוג אותו כמו שצריך. את המסיבה יש לתכנן עד לפרטים הקטנים, מהקישוטים ועד לפעילות. המאמר יעסוק בקישוטים וסידור שולחנות ליום הולדת, סדנאות ופעילויות וכל מה שדרוש לחגיגה המושלמת.

עיצוב מקום החגיגה

קישוטים ליום הולדת צריכים להיות יפים ומרשימים’ מתליית דגלונים וסרטים ועד לקישוט באמצעות גרילנדות ובלונים. פעמים רבות מעצבים את המקום על פי קונספט, במקרה כזה יש לבחור בקפידה קישוטים ואביזרים ליום הולדת בהתאם לקונספט הנבחר. חשוב לעצב את הכניסה למקום האירוע ואת שולחנות הכיבוד. אם למשל החוגג חולה על כדורגל, עיצוב שולחן יום הולדת עם כלים מעוגלים בשחור-לבן יתאימו לקונספט. בחרו גם כלים חד פעמיים ליום הולדת באותם צבעים וקבלו את השולחן המושלם. קישוטי שולחן יכולים להיות גם בלוני הליום הקשורים לשולחן ומוסיפים לו חן, פרחים, קונפטי, חלוקי נחל וכיו”ב. יש להקפיד גם על עיצוב קישוטי מרכז השולחן.

עיצוב מרכז השולחן

מרכז השולחן הוא המקום שהכי מושך את העין. בדרך כלל תהיה עוגה טעימה ומעוצבת במרכזו. התאימו את הקישוטים לקונספט ולצבע של העוגה. אפשרות אחרת היא להביא את העוגה בהפתעה באמצע החגיגה אז קישוט מרכז השולחן יהיה שונה, אך מושך לא פחות. לצורך עיצוב שולחן יום הולדת מהודר במיוחד הניחו נרות, קשיות וזיקוקים מעוצבים, ממתקים צבעוניים בתוך בקבוקי זכוכית, פרסו על השולחן מפה תואמת וקבלו מראה מושלם.

כלים מעוצבים וירוקים

כלים חד פעמיים למסיבות לא חייבים להיות מפלסטיק שלוקח לו זמן רב להתכלות ואינו בריא לסביבה. העדיפו כלי חד פעמי ומתכלה מהר יותר. ישנם עיצובים מקסימים של כוסות, צלחות, קערות וכד’ בצבעים, צורות וגדלים שונים. אפשר למצוא כלים עם לבבות, כוכבים, פסים, חלקים ועוד. את הסכו”ם אין ברירה אלא לבחור מפלסטיק.

ישנם מוצרים שעשויים מפלסטיק מתכלה ולכן חשוב לשים לב מה כתוב על האריזה. מומלץ לעצב בכלים יפים גם את הבר ולרכוש כלים חד פעמיים לקינוחים. אל תשכחו מפיות מעוצבות וגימיקים נוספים. את הכלים היפים שקניתם, סדרו בצורה מאורגנת על שולחן הכיבוד והתאימו אותם לקונספט של יום ההולדת.

פעילות או סדנה?

אם בחרתם להפתיע במסיבת הפתעה או לחגוג לעצמכם יום הולדת, בחרו בראש ובראשונה מקום לחגיגה. המקום צריך להיות על פי התקציב שלכם. תוכלו לחגוג בבית, בחצר פרטית, בוילה להשכרה, או במועדון, מסעדה ואף באולם. המקום נקבע על פי מספר המשתתפים וגילאיהם. אם אתם חוגגים יום הולדת לילד, המקום יהיה שונה ממקום בו תחגגו למבוגר. בדומה לכך, הפעילויות אותן תבחרו. לא תבחרו סדנת אלכוהול או סדנת קוקטיילים ליום הולדת של ילדים, כמו שלא תבחרו פעילות ילדותית למבוגרים. חשוב לבחור בפעילות המתאימה להרכב הקבוצה.