לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

החנות למסיבה המושלמת!

החנות למסיבה המושלמת!

חולמים על אירוע בגוונים ייחודיים? מבקשים לחגוג את מסיבת יום ההולדת של המתוק שלכם עם ערכה קסומה של מותגי ילדים אהובים? שואפים שהמסיבה שלכם תהיה בלתי נשכחת? תכירו את היפ היפ. המקום בו מתגשמים חלומות.

אם שאלתם את עצמכם מה יכול להפוך את מסיבת יום ההולדת או האירוע המשפחתי לקסום ובלתי נשכח, אתם מזומנים לגלות את הסוד: היפ היפ. חנות מיוחדת לאביזרי מסיבה חגיגיים, שמביאה את הבשורה לכל מי שמעוניין לחגוג בצורה אחרת, ולהפיק את האירוע המושלם.

ביקור קצר בחנות יותיר אתכם פעורי פה. מאות אביזרים קסומים, פריטים מרהיבים וסטים יפהפיים שיהפכו את המסיבה שלכם ל’וואו’ אחד גדול!

היפ היפ הפכה בשנים האחרונות לבחירה הראשונה של אלפי לקוחות שמעוניינים להפיק מסיבה מיוחדת ולהתכונן לקראתה בראש שקט. לחנות מגיעים הורים, גננות, מפיקי אירועים פרטיים ומשפחות שאוהבות להשקיע ביום חול, בשבת ובחג.

החנות הממוקמת ברחוב קישון 17 בבני ברק, ומשתרעת על 400 מ”ר, מביאה פתרון ייחודי לכל אירוע. בחנות תמצאו ערכות מוכנות של כלים חד פעמיים מחולקים לצבעים, חגים, מותגים וקונספטים מיוחדים, ממתקים למסיבות, מוצרי אפייה, נרות וזיקוקים, בלונים, דפי סוכר בעיצוב אישי, , מכונות צמר גפן למסיבה, מכונת הליום לבלונים ועוד עשרות אביזרים מתוקים וחגיגיים.

זה הזמן להיערך למסיבת פורים עליזה וצבעונית, שתקפיץ את האווירה, שתוסיף הווי ועליצות ותכניס לליבכם שמחה אמיתית. הפעם הפורים שלכם הולך להיות היפ היפ!