לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

סידור שולחן יום הולדת חד קרן - הקונספט הטרנדי החדש למסיבות יום הולדת

סידור שולחן יום הולדת חד קרן – הקונספט הטרנדי החדש למסיבות יום הולדת

הרבה מאוד אימהות ואבות מוצאים את עצמם כל שנה מחדש בדילמה, איך לחגוג לילד שלהם את יום ההולדת הכי מיוחד והכי משמח, שיגרום לקטנים שלהם להתרגש ולהתלהב. בשנים האחרונות החלה מגמה, שבה יותר ויותר הורים בוחרים לחגוג לילדיהם ימי. הולדת עם קונספט. מה זה אומר?

חגיגות קונספט מאפשרות לכם לבחור קונספט, בהתאם למה שהילד שלכם הכי אוהב, בין אם זה נסיכות, מכוניות מרוץ, הסרט שרק או כל רעיון אחר שהילד שלכם מתחבר אליו. העניין הוא, לגבש קונספט סביב אותו רעיון ולהפוך את כל היום הולדת ליום הולדת קונספט.

אחד הטרנדים הכי חמים שיש ובמיוחד בקרב ילדות בגילאי 5-15, הוא הקונספט הטרנדי החדש למסיבות יום הולדת, מסיבות יום הולדת חד קרן. חד קרן נחשב בקרב ילדות (ואם להיות כנים גם בקרב מרבית המבוגרים שבנינו) לדמות יפה, מעוררת השראה ומסקרנת. זו דמות שמקורה באגדות ואנשים מייחסים לה תכונות של קסם ואצילות. יש הרבה מאוד אלמנטים שקשורים בחד קרן, שיכולים לסייע לכם להפוך את היום הולדת של הילד או הילדה שלכם ליום הולדת חד קרן בלתי נשכח.

להקפיד על סידור שולחן

מומלץ מאוד להקפיד על סידור שולחן יום הולדת בהתאם לקונספט הנבחר ובמקרה שלנו, לרכוש מפיות, מפות, צלחות ואפילו קישוטי עוגה בצורת חד קרן. הצבעים שמאפיינים חדי קרן הם לרוב ורודים וסגולים, אך במקרים מסוים חדי הקרן גם מתהדרים ברעמה בצבעי הקשת. אתם יכולים לרכוש את כל המוצרים וליהנות ממבחר רחב של אפשרויות לשולחן הקונספט שלכם, שיגרמו לכל מי שמגיע ליום ההולדת, להרגיש שהוא נמצא באירוע מצחיק וייחודי של חדי קרן. לרגש ולהפתיע את האורחים וכמובן את עצמכם

מהו חד קרן?

חד קרן זו חיה טהורה, שאינה פוגעת באף אחד והקסם שמאפיין את חדי הקרן הוא בדיוק מה שצריך לאפיין את האירוע של הילד או הילדה שלכם. כדאי מאוד בנוסף לשולחן שיעוצב בקונספט חדי קרן גם לחשוב על פעילות יצירתית שקשורה בנושא, הכל בהתאם כמובן לגיל של ילדכם ויתר הילדים. אם יש לכם ילדים קטנים אתם יכולים לתכנן פעילות יצירה עם חדי קרן מחמר או פלסטלינה לדוגמא ולהשתמש באביזרים נוספים לקישוט. אם החגיגה מיועדת לילידים גדולים יותר, אפשר להכין משחק חפש את המטמון, רק במקום חפש את המטמון – חפש את החד קרן.

ליהנות מאירוע חדי קרן בלתי נשכח!

בשורה התחתונה

ילדים מתרגשים בקלות וקל מאוד לשמח אותם. זה אחד היתרונות הכי גדולים שלהם. יש כמובן עוד המון רעיונות שיכולים להפוך את היום הולדת של היקרים לכם לאירוע  חד קרן בלתי נשכח והחוכמה היא תמיד להבין מה הילד שלכם באמת רוצה ולזרום עם קו המחשבה שלו. אם אתם רוצים לשמח את הילד שלכם ביום הולדת הבא שלו, כל מה שאתם צריכים זה לשאול אותו מה הוא הכי אוהב בעולם ולחשוב על רעיונות יצירתיים שיביאו את האהבה שלו היישר לשולחן האוכל, למשחקים ולכל החברים המוזמנים.

גם אם אתם לא מתחברים לחדי קרן עברו ליום הולדת חיות לצפייה במגוון צעצועי חיות מכל הסוגים.