לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

איך לארגן מסיבת יום הולדת מהסרטים

איך לארגן מסיבת יום הולדת מהסרטים

כל הורה חולם לעשות לילד שלו את מסיבת יום ההולדת מהחלומות – אז למה לא להפוך את החלום למציאות? ומה יותר חלום מאשר יום הולדת מהסרטים? יום הולדת שכולו מבוסס על דמויות מהסרט האהוב על הילד או הילדה שלכם. לפניכם מספר טיפים ורעיונות שיעזרו לכם לארגן לילדים שלכם יום הולדת מהסרטים.

שילוב של תפאורה וקישוטים מיוחדים

ארגון ותכנון מסיבת יום הולדת מהסרטים מתחיל כמו בסרט אמיתי – התפאורה. התפאורה זה לא רק כמה פוסטרים על הקיר. תפאורה זה להכניס את אווירת הסרט הביתה. מתחילים כבר בשלב ההזמנות שישלבו את תמונות הכוכב הנבחר. לא משנה אם זו אלזה מלשבור את הקרח או ספידי מקווין ממכוניות או סמי הכבאי מ… ובכן… סמי הכבאי תוכלו למצוא הזמנות מוכנות עם דמויות כוכבי הסרטים בקלות.

את התפאורה למסיבה מהסרטים מתחילים כבר בדלת עם כרזת “יום הולדת שמח” עם דמות הסרט. ממשיכים עם עיצוב חדר המסיבה. תולים בכל מקום דגלונים ופוסטרים של הסרט

בלונים, מפות, מפיות והכל – בהשראת הסרט. דואגים של כלי ההגשה, האכילה והשתיה יהיו חלק מהתפאורה. אבל זה לא הכל! גם מקומות הישיבה יכולים להצטרף לחגיגה. אם הבת שלכם בחרה את פרוזן בתור הנושא המרכזי – גזרו מניירות לבנים “נטיפי קרח” לקשט את הספות, הכסאות והשולחנות – והוסיפו גם קישוטי קרח נוצצים. אם הילד בחר לעשות יום הולדת מכוניות עם ספידי מקווין ככוכב הראשי – עצבו את הספה כרכב המירוץ המפורסם (הדביקו עיניים, פה ואת המספר 95 על הספה). ואם יש כורסאות או כסאות נוספים – מעצבים אותם כחבריו של ספידי הלא הם מאטור וסאלי. ליום הולדת פרוזן מוסיפים את דמותו של אולף (אפשר לקשט עציץ או להכין מכריות). בקיצור – כל החדר צריך להיות בהשראת הסרט הנבחר. דאגו כמובן שגם התקרה תשתתף בחגיגה עם קישוטי תקרה מתאימים.

עוגת יום הולדת בהשראת דמויות אהובות מסרטים

אין אין אין חגיגה בלי בלי בלי בלי עוגה… והפעם כמובן – עוגה מהסרטים. אפשר כמובן להזמין עוגות מעוצבות על פי דמות הסרט הנבחרת – כמו למשל עוגת רכב בצורת ספידי, עוגה בצורת מיניונים, ואפילו עוגת נסיכה בדמות אלזה מפרוזן. ואפשר לצמצם עלויות בהכנת עוגת שוקולד רגילה וטעימה ועליה קרם שעליו מונח דף אכיל מודפס עם תמונת הנושא. כך או כך – מומלץ שהעוגה תהיה גם עשירה וטעימה ולא יבשה.

הפעלות ומשחקים שונים בנושא סרטים מוכרים

ישנן לא מעט הפעלות שניתן לשלב במסיבת יום הולדת מהסרטים בהתאם לסרט המככב במסיבה ולנושא עצמו וכמובן תוך התייחסות לגיל אורחי המסיבה. קודם כל – הקרנת סרט הנושא בצירוף חטיפים ושתיה קלה. ולאחר מכן פעילויות בנושא הסרט. כמו למשל חידון על הסרט, או פעילויות בנושא הסרט.

רכישת חבילות מוצרי יום הולדת מוכנות מראש

להורים עסוקים, שמתקשים למצוא זמן לתכנן אירוע כזה, או אפילו לכאלה שאין להם מספיק יכולות יצירתיות על מנת לעשות את כל התפאורה והאווירה בעצם – מוצעות ערכות יום הולדת מוכנות בנושא סרטי דיסני מוכרים ואהובים או בנושאי סרטי מרוול של ספיידרמן וחבורתו. ערכות אלו כוללות כוסות חד פעמיות, צלחות, מפיות וגם מפת שולחן. על כל אחד מהמוצרים שבערכה מככבות דמויות הסרטים הידועות בשלל של צבעים ועם אלמנטים מקסימים נוספים. כמובן שאפשר ורצוי לשלב בין דמויות שונות על מנת לקבל חווית סרטים מושלמת עם המון כוכבי סרטים שהילדים אוהבים.

ואל תשכחו לפנק את האורחים שלכם במתנה מיוחדת, כך שאת מסיבת יום ההולדת הזו הם לא יישכחו עוד זמן רב- מחזיקי מפתחות לאירועים הם מתנה שמשמחת תמיד את האורחים, שמקבלים מזכרת שימושית ומרגשת מהאירוע, שהולכת איתם לכל מקום.