לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

שולחן יום הולדת - המדריך המלא

שולחן יום הולדת – המדריך המלא

שולחן יום הולדת הוא ללא ספק המרכיב החשוב ביותר בכל מסיבת יום הולדת, וככזה, חשוב להקדיש מחשבה יתרה בכל הנוגע לעיצובו. בניגוד לדעה הרווחת, עיצוב שולחן יום הולדת, איננה משימה מורכבת או מאתגרת מדי, והיא יכולה להיות מיושמת גם על ידי כל אחד ואחת מבינכם באמצעות קישוטי שולחן ואביזרי יום הולדת המותאמים לאופי המסיבה וגיל החוגגים.

כיצד לעצב שולחנות לימי הולדת?

שולחנות ימי ההולדת יכולים להפוך ל-“מסמר המסיבה” במידה ותקדישו מעט מחשבה ומעט משאבים לצורך עיצובם. אז כיצד לעצב שולחנות לימי הולדת? להלן מספר טיפים מעשיים:

  1. התאימו את הסגנון העיצובי של השולחן לקונספט המרכזי של מסיבת יום הולדת- לדוגמא: אם בחרתם בקונספט של גיבורי על למסיבת יום ההולדת של בנכם, הקפידו שגם השולחן יהיה מעוטר במפה וכלי אוכל חד פעמיים ממותגים בגיבורי העל, ואותו עקרון תקף גם לקונספט של נסיכות או חד קרן לבנות.
  2. עשו שימוש בקישוטי שולחן – קישוטי שולחן ליום הולדת כוללים בין היתר: קישוטי מרכז שולחן, קונפטי צורני בהתאם לאופי המסיבה, דגלוני יום הולדת אותם ניתן להצמיד מסביב לשולחן, תפזורת של עלים יבשים, ואזה עם זר פרחים מושקע ועוד. קישוטי שולחן אלו ונוספים יכולים לשדרג כל שולחן יום הולדת במידה והם מותאמים לקונספט המרכזי של המסיבה ולגיל החוגגים וליצור שולחן יום הולדת מעוצב וייחודי.
  3. כלי הגשה מעוצבים – כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של כלי הגשה חד פעמיים בצבעים שונים. כלי ההגשה המעוצבים מיועדים למאכלים ולחטיפים השונים אותם אתם מגישים במהלך המסיבה, כאשר ניתן לרכוש גם כלי הגשה ממותגים למסיבות ימי הולדת לילדים (בנים/בנות).
  4. מארזי קרטון לדברי מתיקה – בנוסף לכלי ההגשה החד פעמיים, תוכלו לרכוש מספר מארזי קרטון בגדלים שונים המיועדים לצורך הגשת דברי מתיקה וחטיפים. מארזי הקרטון כוללים בין היתר: קופסאות פופקורן ממותגות, מארזים צורניים עם הדפסים ועוד.
  5. אביזרי מסיבה – על מנת לשדרג את השולחן, מומלץ להניח (בתפזורת) מספר אביזרי מסיבה כגון: אביזרי מסיבה מהבהבים עם אורות,קישוטי שולחן,כובעי יום הולדת, שרשרת אורות, שרשראות לד לאורך רגלי השולחן וכדומה. כמו כן, תוכלו לעטר את השולחן במנורת לד צורנית אותה ניתן להעמיד על גבי השולחן.

חשוב שכל אחד מהפריטים המופיעים לעיל, באמצעותם ניתן ליצור עיצוב שולחן ליום הולדת ייחודי, יותאמו גם לגיל החוגגים וגם לגודל השולחן והיקף פריטי הכיבוד אותם תציבו על גבי השולחן. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של קישוטי מרכז שולחן ואביזרים המיועדים לצרכי עיצוב שולחנות יום הולדת, וכל שנותר לכם לעשות הוא להיחשף לעשרות הפריטים השונים באמצעותם תוכלו לעצב את השולחן הכי מושלם למסיבת יום ההולדת.