לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

טיפים למסיבה בסגנון מקסיקני

טיפים למסיבה בסגנון מקסיקני

הטרנד המקסיקני כבר מזמן כבש את מסעדות ארצנו והאמת היא שאין בכך שום דבר מפתיע – האווירה שלהן שמחה וצוהלת, הבישול פיקנטי ונועז כמו שאנחנו אוהבים וחוץ מזה, השמות של המאכלים המקסיקניים פשוט מתגלגלים על הלשון. אז אם מה שעושה לכם את זה יותר מכל זה לשים על הראש סומבררו, לחבוט בפיניאטה, ללגום איזו טקילה טובה ולאכול אנצ’ילדה עם שעועית מטוגנת לצד גוואקמולי, המאמר הזה מוקדש לכם. תמצאו בו ארבעה טיפים, שיעזרו לכם להפיק את המסיבה המקסיקנית המושלמת.

טיפ מספר 1 – השקיעו באוכל מקסיקני איכותי

אחד היתרונות המרכזיים העומדים לצדו של הבישול המקסיקני, בא לידי ביטוי בכך שניתן להכין מגוון רחב ביותר של מנות מקסיקניות ללא מאמץ רב במיוחד. זאת כיוון שהמטבח המקסיקני מבוסס על חומרי גלם רבים שנמצאים בישראל בהישג יד ושהבישול המקסיקני הוא בישול פשוט שלא דורש הרבה מאמץ. הכוונה היא למשל לשעועית, תירס, טורטיות, נאצ’וס וכיו”ב. אין כמו מנות מקסיקניות איכותיות, בשביל ליצור אווירה אותנטית ומשמחת. את עמדת האוכל מומלץ לקשט ולעצב עם אלמנטים מקסיקניים מסורתיים. כך לדוגמה ניתן להשתמש בסומבררו הפוך בתוך קערה לנאצ’וס.

טיפ מספר 2 – נא לא לקפח את תחום האלכוהול בבקשה

עם כל הכבוד למנות המקסיקניות, לא באמת ניתן לקיים מסיבה מקסיקנית כהלכתה, בלי להשקיע גם באלכוהול. מדובר בעיקר בטקילה ובבירת קורונה, אבל אל לכם להסתפק בזה. תחת זאת השקיעו זמן ולמדו על קוקטיילים שונים שניתן להכין עם טקילה. רכשו את המצרכים הדרושים והקימו עמדת קוקטיילים מקסיקניים. קוקטיילים מפורסמים שמכילים טקילה הם לדוגמה קוברה, טקילה סאן רייז, מרגריטה ועוד רבים ומשכרים אחרים.

טיפ מספר 3 – האלוה נמצא בפרטים הקטנים

מה שהופך מסיבה לטובה באמת היא ההקפדה היתרה על כל הפרטים, הקטנים והגדולים כאחד. אי לכך, מומלץ ביותר להשקיע לא רק בערב עצמו, אלא גם בהכנות ובאלמנטים הנלווים אליו. אם לדוגמה מדובר בחגיגת יום הולדת, באפשרותכם לעצב הזמנות לימי הולדת עם מוטיבים מקסיקניים. כך האורחים יכנסו לאווירה כבר כשיקבלו את ההזמנה. הזמנות לימי הולדת ניתן לעצב באופן עצמאי (כל עוד גם תדפיסו במקום את ההזמנות המעוצבות).

מספר 4 – משחקי חברה ומוזיקה

מן הסתם מומלץ ביותר לארגן פס קול על טהרת המוזיקה המקסיקנית ואם כבר בבידור עסקינן, הרי שחשוב לארגן מבעוד מועד משחקים המתקשרים לנושא המרכזי של המסיבה. כך לדוגמה, אם יש לכם מעט זמן פנוי, באפשרותכם ליצור פיניאטה מלאה בממתקים (הפיניאטה המקסיקנית המסורתית מעוצבת ככוכב בעל שבע זרועות), אך גם משחקי תפקידים בהחלט באים בחשבון וכן משחק חביב כמו “נחשו מי אני”, יכול להנעים את הזמן. משחקי שתייה שבהם מדי תור המפסיד מחויב לשתות שוט של טקילה, מומלצים בהחלט גם כן. כדאי ואף רצוי לבקש מהאורחים להגיע מחופשים לדמויות מקסיקניות מוכרות ולא לשכוח לצלם כמה שיותר תמונות למזכרת. בהצלחה ושתהיה לכם מסיבה מצוינת. אדיוס!