לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

למה כדאי לשלב בלונים ביום הולדת ובאירועים

למה כדאי לשלב בלונים ביום הולדת ובאירועים

שילוב בלונים בימי הולדת ואירועים הפך להיות טרנד שכיח. אם בעבר הבלונים היו סמל סטטוס, היום הם יותר פריט אופנתי שאיתו מעצבים את החלל. לבלונים יש אמירה, הם יכולים להגיע בשלל צבעים וצורות, להאיר את החדר או להאפיל עליו, להוסיף שמחה לרגעים יפים כשהם מתעופפים בשמיים, או אפילו מסתורין כשהם מגיעים על רקע מוזיקה דרמטית. אבל למה באמת כדאי לשלב בלונים ליום הולדת ובאירועים? במאמר זה נסביר לכם.

שילוב בלונים בימי הולדת לילדים

ילדים מכל הגילאים אוהבים בלונים. בין אם ילדה בת 4 חוגגת יום הולדת עם חברותיה בסגנון בנות ים, או בין אם מדובר בבר מצווה באולם חגיגי – הבלונים תמיד יוסיפו לחגיגה. לבלונים יש אמירת סטייל והם מעניקים אנרגיה למקום שבו הם נמצאים. לא רק זה, שכן בלונים יכולים להגיע בשלל סגנונות, צבעים וצורות. אם אתם מעוניינים לחגוג יום הולדת בז’אנר או תחת הגדרה מסוימת כמו יום הולדת דינוזאורים, בובות, ספיידרמן, נסיכות או כל רעיון אחר – אפשר להזמין בלונים בצבעים ירוקים ובצורות מתאימות. קישוטים ליום הולדת ובלונים מעוצבים יכולים להוסיף לא רק חן ותוספת לאווירה הכללית, אלא להיות ממש חלק מהגדרת יום ההולדת, כשבעל האירוע יחבוש בלון בצורת כובע יחד עם חרב בצורת בלון.

שילוב בלונים בימי הולדת למבוגרים

ואם חשבתם שבלונים זה רק לילדים, תחשבו שוב. בלונים יכולים לשמח לא רק ילדים, אלא גם אותנו. לפעמים ההתמקדות בהנאה חיצונים היא כל כך גדולה, שאנחנו שוכחים כמה דבר קטן ופשוט כמו בלונים מיוחדים עם כיתוב עליהם יכולים לשמח או לרגש אותנו כל כך. הענקת זר בלונים לבת הזוג שלנו ביום האירוסין יכול להוביל לשלום בית ולהעניק תחושה של אחדות. בלונים במסיבת יום הולדת בבר או על החוף מעניקה מראה ססגוני ומיוחד הן עבור האורחים והן עבור החוגגים. עם סוגי בלונים מיוחדים בצורות של אותיות ומספרים ניתן לייצר גם כתובות שונות הקשורות לאירוע או לאורחים שיכולים להעניק חוויה מרגשת עבור האנשים שנמצאים שם ביחד. בנוסף רעיון מצוין ומפתיע עבור הקרובים שלנו הוא משלוח בלונים ליום הולדת למקום העבודה, מחווה משמחת שמחממת את הלב.

שילוב בלונים באירועים

באירוע גדולים כמו חתונות או הפקות של מסיבות, ניתן להזמין זרי בלונים ממוקדים לכל שולחן, או זר בלונים אחד ענק להענקת חוויה מרגשת במהלך החופה או הריקודים. זרי הבלונים יכולים להגיע בצבע שיקבע מראש, רצוי שאלה יהיו בצבעים של האירוע על מנת להשתלב יד ביד עם העיצוב של המקום. זרי בלונים לשולחנות יכולים להגיע בצבעים שונים המותאמים גם הם לעיצוב של המקום, אולי אפילו בצורות מסוימות בתמה שנקבעה מראש. אם מדובר באירוע חברה, לכל שולחן יכולה להיות צורה שונה של בלון בהתאם למחלקה שהם שייכים. הענקת המחווה הזאת יכולה להיות משמעותית עבור עובדים מסוימים, שיהנו ללא ספק מהאטרקציה של הבלון וגם ישמחו יחד עם הקולגות שלהם באירוע.

זרי בלונים בעיצובים מיוחדים

זרי בלונים בעיצובים מיוחדים יכולים להפוך כל אירוע לחגיגה אמיתית. לכל זר ישנה מטרה מיועדת אחרת, שיכולה להגיע במגוון צורות המייחדות אותו: אותיות, מספרים, דמויות מוכרות, צבעים וכן הלאה. זרי ימי הולדת לרוב יכלול מספרים, זרים בימי נישואין יהיו בצבע אדום, זרי הצעות נישואין יכללו את האותיות ששואלות את השאלה החשובה, זרים לילדים לרוב יהיו עם דמויות מוכרות שהם אוהבים לצפות בהם ועוד. לכל אחד ניתן להתאים קשתות וזרים  חגיגיים שיקלע בדיוק לטעמו.

אצלנו באתר תוכלו למצוא בלונים ומיכלי הליום ואביזרים נוספים במחירים משתלמים ונוחים .