לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

כך תארגנו לילדה יום הולדת של נסיכות

כך תארגנו לילדה יום הולדת של נסיכות

אם נגלגל את גלגלי הזמן לאחור ונשחזר את רגעי הקסם בחיינו, בוודאי חלק מהמחוזות יהיו ימי ההולדת שחגגנו, או שלא חגגו לנו בילדותינו. זיכרונות מימי ההולדת הם אירועים בלתי נשכחים בחייהן של בנות בעיקר, ובייחוד בגיל הילדות. ההתרגשות שלפני החגיגה, ההכנות, הפיכתה של הבת למרכז העניין וללב ליבו של הבית, החברות שמתגודדות סביבה ועוד ועוד אירועים שנלווים לאותו יום הולדת מופלא.

אז אימהות יקרות, אם הגעתן לגיל שבו בתכן עומדת לחגוג את יום הולדתה, הגיע גם הזמן לחשוב על יום הולדת נסיכות – יום הולדת שלא משנה עד כמה השתנה הדור מאז ועד היום, יום הולדת נסיכות יישאר כאן לנצח.

כך תארגני יום הולדת נסיכות לבתך בעשר אצבעות

מספר המוזמנים והלוקשיין הנבחר כרוכים זה בזה:

לוקיישן

לעונה בשנה יש השפעה משמעותית בבחירת לוקשיין של יום הולדת נסיכות. אם ברשותך בית עם חלל גדול וחצר, תוכלי לערוך את האירוע בביתך, ולהתאים את הלוקשיין לתנאי מזג האוויר. אם לא, יש עדיין אלטרנטיבות נוספות, כמו קומת מרתף בבניין, הבית של סבתא, מבנה של מתנ”ס קהילתי ועוד.

המוזמנות

אם תרצו במוזמנים, כדאי להגדיר את יום הולדת נסיכות ולכנות אותו “יום הולדת נסיכות ונסיכים”, השם ישפיע על נכונות של ילדי הכיתה להשתתף באירוע. אבל אם בכל זאת את ובתך מעדיפות להישאר במסגרת של יום הולדת נסיכות בלבד היקף המוזמנות יהיה בהתאם, ולפעמים חלל ביתי בהחלט יספק את הנדרש.

נושא לתוכנית יום הולדת נסיכות

אפשר לבחור בתוכנית שלקוחה בהתבסס על ספר קלאסי או מספר ספרים קלאסיים, או לחליפין לקחת את הנושא הנסיכותי לממד אחר של התייחסות, ולתת למוזמנות את תחושת המלכות ליום אחד.

בכל מקרה בעניין זה חשוב שתציעי את הרעיונות שיש לך, אבל לבחירות של הבת יהיה את המשקל המכריע בהחלטות. אחרי הכול זה יום ההולדת שלה, והיא מכירה את קהל היעד שיגיע לחגוג איתה את יום ההולדת טוב יותר. לכן רעיון שנראה לך מבריק עשוי להיות כישלון במבחן הזמן.

מערך התוכנית לפרטי פרטים

כדי שיום ההולדת יתאים לתואר ‘יום הולדת נסיכות‘, כדאי שכל פרט ופרט בתוכו יהיה מושלם ברוח הנסיכותית. כי אם “היכל הספא” יהיה עמוס מידי, והנסיכות המוזמנות יאלצו להמתין, מתפספס כל רעיון המסיבה.

ההמלצה היא ליצור מספר מוקדים לפעילות בהתאמה למספר הבנות המוזמנות. באופן כללי מוקד פעילות אחד לכל חמש בנות, בתנאי שכל אחד מהמוקדים אטרקטיבי במידה דומה לאחרים.

סיעור מוחות עם בתך יעזור לך להעלות רעיונות למוקדי פעילות. והנה מספר הצעות אפשריות: ספא מפנק, , מריחת לק, סטודיו לצילום, מסעדה, עיצוב שיער ועוד. מומלץ לאייש כל מוקד באדם מבוגר או נערה, שתתנדב לסייע ביום ההולדת.

אזור סטיילינג עם אביזרי אופנה: ניתן להוסיף אזור סטיילינג עם אביזרי אופנה שונים כמו חצאיות ,זרים בעיצוב אישי בגדים ועוד ,כל משתתפת יכולה לתרום חלק מבגדיה ולהנות מאיזור עיצוב אישי .

לצד המוקדים מומלץ לתכנן חצי שעה שיתופית שבה בתך תכבה את הנרות, חברותיה יוכלו להגיש לה את המתנות, זמן לצילומים משותפים

 

שיהיה במזל טוב!