לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

עיצובים מיוחדים לאירוע בת המצווה

עיצובים מיוחדים לאירוע בת המצווה

אין זה סוד שבשנים האחרונות אירועי בת מצווה הפכו להיות מאוד מושקעים, ומאירועים שנערכו בעבר בבתים או במתנ”סים המקומיים הם הפכו להיות אירועים גדולים אשר נערכים באולמות וגני אירועים.

המעבר נוצר כתוצאה משינוי הקונספט והאופן בו ההורים קיבלו את האירוע, מאירוע קטן לבני משפחה קרובים וחברים לכיתה, זה הפך להיות אירוע נוצץ אשר עובדים עליו במשך חודשים וכולל בתוכו קייטרינג, בר קוקטיילים לאירועים מושקע, תקליטן, אטרקציות ומשחקים, בוק בת מצווה לפני האירוע, וכן עיצובים מיוחדים אשר מקשטים את המקום. כמובן שכל זה גם מוביל בהכרח לכך שהאורחים צריכים לחפש מתנות לבת מצווה אשר יתאימו לאופי האירוע או יותר נכון להשקעה של ההורים בחגיגה.כשאנחנו מדברים על עיצובים מיוחדים לאירוע בת המצווה, אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מספר שאלות, לפני שאנחנו נכנסים לשאלה החשובה, באילו עיצובים חשוב שנשתמש.

בין היתר אנחנו צריכים לשאול את עצמנו, היכן נערך האירוע, האם זה באולם סגור או בגן אירועים פתוח, באילו שעות של היום הוא נערך, באיזו תקופה בעונה, כמה אורחים אמורים להיות באירוע, וכן מה הקונפסט של האירוע. יש אירועי בת מצווה שהם כלליים, אך יש ילדות שמבקשות לערוך אירוע בקונספט מסוים ולכן יש להתאים את העיצוב אליו. עבור האורחים אגב, זה יכול להיות דבר חיוני כשהם קונים מתנות לבת מצווה, מאחר והם יכולים להתאים אותם לקונספט גם כן.

אילו עיצובים יכולים להתאים לאירוע בת מצווה

העיצוב הכללי הרגיל הוא בדרך כלל עיצוב בעזרת בלונים, פרחים וקישוטי נייר. מדובר על עיצוב קלאסי שיכול להיות פשוט אך גם ניתן להפוך אותו להרבה יותר מורכב ומיוחד. זה כמובן תלוי במידת התעוזה והיצירתיות. ניתן להשתמש במיכל הליום ביתי לניפוח בלוני ההליום, כמו כן יש חבילות מיוחדות לבת מצווה של בלונים עם מיכלי הליום

מי שמעוניין ביותר מזה, יכול לשלב במסגרת העיצובים גם קישוטי שולחן וקישוטים במה מסוגים שונים, לא בהכרח קישוטים מנייר או בלונים אלא מפלסטיק, לגו, פימו, בד וחומרים אחרים. אלה יכולים להיות בצורות שונות, אפילו בצורה שמנסה להידמות לילדה אשר חוגגת את האירוע.

חשוב לציין שהעיצובים עליהם אנחנו מדברים יכולים להופיע במקומות שונים במקום, ולכן לפני שנבחר עיצובים, צריך לבחון כיצד המקום בנוי ומה אופיו. אם מדובר במקום פתוח, כלומר גן אירועים, נוכל להשתמש בעיצובים מעץ אשר יתחברו בצורה יפה עם העצים והצמחייה מסביב. כמו כן נוכל לשלב עיצובי רטרו מסוגים שונים במקום.

לעומת זאת במקום סגור נוכל להשתמש בתקרה לצורך עיצובים מסוגים שונים, בפרט קישוטי נייר מסוגים שונים, סט בלונים תלויים עוגה מעוצבת ועוד מגוון של קישוטים ועיצובים אשר יכולים להיות תלויים על התקרה ולרדת משם אל הקירות.

כפי שאנחנו יכולים לראות קיימת השקעה רבה בבניית אירוע בת מצווה ובפרט בכל מה שקשור לעיצוב האירוע. השקעה זו תשלם כאשר האורחים ייהנו ביחד איתכם, והילדה תשמח מכל פרט, החל מאופי האירוע ועד לפתיחת מתנות לבת מצווה שקיבלה מהאורחים.