לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

יום הולדת מתוק: חוגגים יום הולדת במסיבת שוקולד לילדים!

יום הולדת מתוק: חוגגים יום הולדת במסיבת שוקולד לילדים!

בתור ילדים, כולנו חלמנו להתחלף ליום אחד עם עמי ותמי, שהצליחו למצוא בית שעשוי כולו מממתקים. כמובן שבעידן הנוכחי, אף אחד לא היה מאפשר לילדים לפסוע בחופשיות לתוך מלכודת כולסטרול וסכרת כזו, אבל עדיין אפשר לחלום. ואיך החלום הזה קורם עור וגידים היום? באמצעות מסיבת יום הולדת שהופכת לחגיגת שוקולד, כמובן.

מסיבות שוקולד הפכו בשנים האחרונות לפופולאריות במיוחד, ולא סתם: מדובר בכמה שעות מתוקות וכיפיות שהילדים יזכרו לעוד זמן רב, שילוב של חוש הטעם וחוש המישוש, עם הרבה יצירתיות. אז איך מארגנים מסיבת יום הולדת שכולה שוקולד? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת.

ההזמנות

מכיוון שמדובר במסיבת יום הולדת מיוחדת שכולה על טהרת השוקולד, תרצו שגם ההזמנות למסיבה יהיו בהתאם. אם מתחשק לכם לחלק הזמנות לילדים בכיתה, תוכלו להסתפק בהזמנות פשוטות עם פרטי המסיבה, ולצרף אל כל הזמנה ממתק שוקולד כרמז לבאות. אפשרות נוספת היא לשלוח הזמנות לכל הילדים במייל, ולצרף אליהן סרטון יוטיוב לשיר “אדון שוקו” המיתולוגי, או כל סרטון אחר שיראה לכם מתאים. אל תשכחו רק לעדכן גם את ההורים ולהכין אותם מראש.

הקישוטים

כמובן שקישוטים של מסיבת שוקולד לא יכולים להיות טריוויאליים כמו במסיבות אחרות. במקרה הזה, כדאי להתמקד בבלונים בצבעי חום ולבן, ואפשר להכין גם שרשראות מעטיפות של חטיפי שוקולד (אותם תגישו במסיבה, כמובן).

הכיבוד

כמובן שבמסיבת יום הולדת מתבקש שהכיבוד יורכב כולו על טהרת השוקולד, אבל מכיוון שמרבית הרכיבים בפעילויות יהיו בעצמם שוקולדים, אפשר דווקא לנסות לגוון בגזרת האוכל. למשל – להגיש קאפקייקס שוקולד ואפילו מאפי שוקולד מיוחדים, כמו פיצות משוקולד (כמובן ללא גבינה ורוטב עגבניות) וכמובן, להציב במרכז השולחן פונדו שוקולד והרבה מרשמלו שאפשר יהיה לטבול בתוכו, או פירות חתוכים. ומה שהכי חשוב – דאגו שיהיו הרבה מים לשתייה.

התוכנית האמנותית

שוקולד הוא עולם ומלואו והאפשרויות העומדות בפניכם בכל מה שנוגע לפעילויות שאפשר לעשות עם שוקולד במסיבת יום הולדת – המלאי הוא בלתי נדלה. תוכלו לשכור שוקוליטייר מומחה שיגיע מצויד מראש ויעביר לילדים סדנת שוקולד שלמה, שתכלול מידע על ההיסטוריה של השוקולד והכנת טבלאות שוקולד לגמרי בעצמם. אם אתם מעדיפים את הגרסה הביתית של – אפשר לשחק שלל משחקים.

למשל, למלא קערה גדולה בקוביות שוקולד חלב ולשתול בתוכה מספר קוביות של שוקולד לבן, ולבקש מהילדים לדוג את הקוביות השונות באמצעות הפה (אפשר עם כפיות) או להרכיב ציורים מקוביות שוקולד, כמו בפאזל. משחק יצירתי נוסף הוא לחלק לכל ילד טבלת שוקולד עטופה נייר לבן ולאפשר לילדים לקשט את העטיפה כרצונם, באמצעות טושים ומדבקות. על אותו משקל, ניתן להכין כדורי שוקולד מבעוד מועד, ולאפשר לילדים לעטר אותם באמצעות סוכריות, אגוזים ושאר תוספות. אם מדובר בילדים בגיל 12 ומעלה, אפשר להקרין בסוף המסיבה את הסרט “צ’רלי בממלכת השוקלד