לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

שולחנות קונספט – טרנד חדש למסיבות

שולחנות קונספט – טרנד חדש למסיבות

מי מאיתנו לא אוהב מסיבות ויותר מזה, מי מאיתנו לא אוהב להיות הנסיך או הנסיכה של המסיבה? סביר להניח, שגם לביישנים מבנינו, תמיד נחמד להיות כוכב הערב אחת לכמה זמן ועד שכבר מגיע הרגע הזה שבו אתם כוכבי הערב, כדאי מאוד שתשקיעו באירוע שלכם.

לא משנה אם מדובר על יום הולדת, מסיבת רווקות, יום נישואין או כל אירוע משמח אחר, הנראות של המקום שבו תחגגו את האירוע היא בעלת חשיבות רבה ובמיוחד כשמדובר על הנראות של שולחנות הכיבוד.

יש הרבה מאוד דרכים יצירתיות להפתיע ולרגש את האורחים שלכם ואחד הטרנדים הכי חמים לאחרונה בישראל ובעולם, הוא מרכז שולחן בקונספט. עכשיו אתם וודאי שואלים את עצמכם, מה זה אומר שולחנות קונספט ואיך אתם יכולים להשתמש בזה גם באירוע שלכם.

הסגנון של האירוע נקבע בזכות העיצוב של השולחן

שולחנות קונספט הם למעשה שולחנות עם כיבוד, שמשלבים לא רק אוכל אלא גם רעיונות. שולחנות קונספט מאפשרים לכם לבחור ולקבוע את הטון והסגנון של האירוע, דרך עיצוב השולחן.

אם לדוגמא אתם עושים סידור שולחן יום הולדת לילד או לילדה שלכם, אתם יכולים לחשוב יחד איתו על רעיון יצירתי שישמח אותו ולהכניס את הרעיון גם דרך הכיבוד והעיצוב של השולחן. מה זה אומר?

אם הבת שלכם לדוגמא אוהבת פיות, תוכלו לארגן לה יום הולדת פיות ולרכוש סכו”ם עם פיות ואפילו סוכריות גומי בצורת פיות. יותר מזה, תוכלו להזמין מראש עוגה עם ציור של פיה או אפילו בצורת פיה ולתכנן את שולחנות הכיבוד כך שיראו כאילו הם חלק מיער פיות שלם.

אם הבן שלכם לדוגמא אוהב מכוניות, תוכלו לעצב את השולחן בקונספט של מסלול מרוצים ולרכוש מפה עם ציור של כביש. תוכלו להזמין עוגה בצורת מכונית מרוץ, לעצב מתוקים ממרציפן בסגנון מכוניות ולמעשה, כל רעיון שעולה בראשכם הוא בר ביצוע.

אם במסיבת רווקות מדובר, תוכלו לעצב את השולחן בקונספט של חתן וכלה, נסיכות של דיסני או כל רעיון אחר.

עליכם לבחור את הרעיון ולהגשים את החלום

בשורה התחתונה, חדירתם של שולחנות הקונספט לחגיגות בישראל, מאפשרות לכל אחד ואחת מאיתנו להגשים את החלום על עולם פנטזיה לערב אחד. אתם יכולים בעזרת קצת חשיבה מחוץ לקופסא לתכנן שולחנות קונספט מדהימים, שיצליחו גם לבטא את מי ומה שאתם וגם לשמח את האורחים.

שולחנות קונספט שמתוכננים נכון גם יראו טוב וגם יספקו לאורחים מזון מלוח ומתוק טעים במיוחד ואם אתם רוצים להגשים את הרעיון על מסיבת יום הולדת בסגנון פיות, אבירים, מכוניות או מסיבת רווקות או אפילו שולחן קונספט עם סירות בוונציה לכבוד יום הנישואין

אתם פשוט צריכים להחליט שזה מה שמתחשק לכם ולפנות למומחים לעיצוב שולחנות קונספט, שכבר ידאגו בשבילכם גם לקישוטים לשולחן וגם לאוכל הצבעוני והמפוסל, בדיוק לפי הסגנון והקונספט שבחרתם.