לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

כך תארגנו יום הולדת בנושא מואנה

כך תארגנו יום הולדת בנושא מואנה

אין הרבה ילדות קטנות, שיכולות להישאר אדישות לנוכח אומץ הלב של הנסיכה מואנה, שיוצאת למסע להצלת האי שלה מהאל טה קה. אז אם בתכם מבקשת מצעים של מואנה, רוצה להתחפש לדמותה בפורים, וצופה בסרט מספר פעמים בשבוע, הפתיעו אותה עם יום הולדת מואנה, שעולה על כל דמיון. אז איך עושים זאת נכון? להלן כמה טיפים והמלצות.

קישוטים ויצירת קונספט

עלילת הסרט מואנה מתרחשת באי אקזוטי, מלא עצי קוקוס, אננס, חופים בגוון טורקיז, פרחים, טבע וצמחיה, הפכו את ביתכם לאי אקזוטי קטן, המשלב קישוטי נייר המדמים עצי דקל וקוקוס, תלו שרשרת אננס בין חלון לחלון, הציבו עלי מונסטרה גדולים, אשר יהוו קישוט לשולחן האוכל ולקירות, הוסיפו כיסאות ים, אהילי נייר בצורת שמש או בגווני ירוק וכחול, וכן שרשראות בנות הוואי. תוכלו לקשט את הקירות בדמותה של מואנה באמצעות פוסטרים או תמונות צבעוניות מהרשת.

כיבוד

שולחן הכיבוד יהיה כולו על טהרת האווירה הטרופית, והוא יוכל לכלול שיפודי פירות, יחד עם כלי הגשה לממתקים בשילוב: אננס, אבטיח, מלון, מנגו, פירות חתוכים באופן אומנותי, שוקולדים ,טורטיות קטנות, אשר מכילות אבוקדו וירקות, סוכריות גומי, המזכירות פירות, פרחים וכדומה, וכמובן עוגה, עם נייר בצק סוכר בדמותה של מואנה.

הפעלות

העניקו לכל ילד וילדה דפי צביעה, צבעים וטושים של תמונות מעלילת מואנה, תוכלו אף להקרין את הסרט באווירה הטרופית, אשר יצרתם בחלל.
דרך נוספת להעלאת סף ההתרגשות היא ליצור תחרות תחפושות של מואנה, ואף לשלב הפעלות כמו , אמנית לקליעת צמות או תסרוקות, אמנית איפור ועוד.
ישנן אף הפעלות, אשר ממחיזות את הסרט באמצעות תפאורה ומשחקי תפקידים.
הפעלה נוספת ופשוטה: היא יצירת שרשרת קישוטים של בנות הוואי על ידיד המשתתפים.

דרך נוספת להפעיל את הילדים היא באמצעות יצירת חידון דיגיטלי אתרי רשת כמו kahoot מאפשרים להכין שאלונים אינטרנטיים בליווי תמונות ומוזיקה, ובתחרות גלויה בין המשתמשים, תוכלו להכין שאלון ייעודי על הסרט מואנה של 10 שאלות (קשות!) בליווי פסקול הסרט, כשהזוכה מקבל מתנה “שווה: כמו כרטיס לסרט, כניסה לפארק שעשועים ועוד.

אווירה

ליצירת אווירה, הממחישה אף יותר את יום הולדת מואנה, השמיעו את פסקול הסרט ברמקול ביתי, וחלקו דפים עם מילות השירים, כדי שמשתתפי יום ההולדת יוכלו אף הם לפצוח בזמר ושיר.
דרך נוספת ליצור אווירה טרופית היא באמצעות שילוב של מוזיקת לאונג’ או chill out  בזמן שהילדים אוכלים או מתרכזים בפעילויות היצירה.

הפעלה נוספת, שיכולה אף היא ללוות את יום ההולדת ברקע היא “סלפי מואנה” הזמינו צלם או קרוב משפחה, שפנוי למשימה, והציבו רקע מתוך הסרט מואנה (ניתן להזמין בחנויות דפוס, תמונות וכדומה), רקע שממחיש את האווירה הטרופית ומכיל את דמותה של הגיבורה, והזמינו ילדים לצלם סלפי עם הדמות האהובה. לשדרוג: בחרו במצלמת פולרואיד.