לכרגע אין משלוחים, רק איסוף עצמי
היפהיפ חנות קישוטים ואביזרים לימי הולדת, אירועים ומסיבות
דברו עם חנות אביזרים לאירועים וימי הולדת

בלוג

מסיבות יום הולדת לילדים לפי נושא

מסיבות יום הולדת לילדים לפי נושא

מסיבות יום הולדת לפי נושא הן למעשה מסיבות בהן נבחר נושא אחד מרכזי סביבו מרכיבים את כל האלמנטים הקשורים למסיבת יום הולדת, החל מעיצוב המקום בו נערכת המסיבה, דרך בחירת נושאי ההפעלה ביום הולדת ועד לבחירת הפתעות יום הולדת למשתתפים. את הנושא המרכזי (קונספט) נהוג לבחור לפי תחומי העניין של הילד/ה, כאשר בין יתר האפשרויות העומדות לרשותכם תוכלו למצוא: מסיבת יום הולדת לבנות בסגנון נסיכות וחד קרן, מסיבת יום הולדת לבנים בסגנון גיבורי על או משחקי גיימינג וחלל, ורעיונות נוספים ההופכים כל מסיבת יום הולדת לילדים למסיבה מהנה יותר וכיפית יותר.

מארזי שוקולד ממותגים והפתעות ליום הולדת לפי נושא

ההיצע הגדול של המוצרים הממותגים לימי הולדת לילדים, מאפשר גם לכם ההורים לתכנן בצורה המדליקה והמגניבה ביותר את מסיבת יום ההולדת של ילדיכם ואין זה משנה באיזה נושא בחרתם למסיבה. כיום, תוכלו למצוא מבחר גדול של הפתעות ליום הולדת על פי נושא, כאשר ההפתעה עצמה יכולה להיות מארזי שוקולד ממותג בנושא עצמו או מצרים רב פעמיים ושימושיים לילדים כגון: בקבוק ספורט ממותג, רובי מים ממותגים לבריכה, ערכות ים, מטריות ומוצרים ממותגים נוספים אותם ניתן להתאים גם לחודשי השנה בהם נערכת מסיבת יום ההולדת, וכמובן, גם לנושא המרכזי של מסיבת יום ההולדת.

שימו לב- מסיבות יום הולדת לפי נושא מחייבות אתכם להיערך זמן לא ממושך אך גם לא זמן קצר לפני מועד המסיבה, וזאת על מנת להבטיח לעצמכם שכל הציוד הממותג הנדרש לכם למסיבה יהיה אצלכם מספר ימים לפני החגיגה. לצורך כך, אנו ממליצים לכם לבחור את הנושא כחודשיים שלושה לפני תאריך יום ההולדת ומייד לאחר בחירת הנושא לבצע הזמנה מקוונת של הציוד הנדרש לכם ולהתחיל לתכנן את המסיבה לפרטי פרטים עם כל מה שצריך סביבה…

כיצד תהפכו את מסיבת יום ההולדת של ילדיכם למיוחדת יותר?

כל הורה רוצה להעניק לילדיו את הטוב ביותר, ותכנון של מסיבות ימי על פי נושא, הן בדיוק ההזדמנות של כל אחד ואחת מההורים שבינינו, להראות לילדינו עד כמה אנו אוהבים אותם. לצורך כך, כל שאתם צריכים לעשות הוא לבחור נושא (קונספט) מרכזי לתכנון מסיבת יום ההולדת. במידה וילדיכם מעל גיל שנה, אנו ממליצים לכם לשתף אותו בתהליך בחירת הנושא.

לאחר בחירת הנושא המרכזי סביבו תרכיבו את יום ההולדת, אנו ממליצים לכם לערוך רשימה של כל מרכיבי האירוח הנחוצים לכם למסיבת יום ההולדת הכי מיוחדת והכי מושלמת שאתם יכולים לארגן. בשלב זה, אנו מציעים לכם לבקר בקטגוריות השונות המופיעות ולקבל רעיונות לגבי אלמנטים ומרכיבים כאלו ואחרים שתרצו לשלב במסיבת יום ההולדת. כיום, תוכלו למצוא מארזים ליום הולדת המבוססים על נושאים כאלו ואחרים שילדים אוהבים, מגיבורי על ודמויות של כוכבי ילדים, דרך נסיכות וחדי קרן ועד למסיבות בנושא ספורט, קבוצות כדורגל/כדורסל אהובות וכדומה.
מארזים ליום הולדת על פי נושא משלבים בתוכם גם מוצרים חד פעמיים מודפסים, גם בלונים ואמצעי קישוט למסיבה וגם דברי מתיקה ממותגים.